Тараканівська громада

Рівненська область, Дубенський район

Вакантна посада

Дата: 04.03.2024 16:47
Кількість переглядів: 115

Фото без опису

Виконавчий комітет Тараканівської сільської ради, відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади: спеціаліст І категорії відділу бухгалтерського обліку та звітності Тараканівської сільської ради.

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою  Кабінету Міністрів України від  15.02.2002 року №169, Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування,  встановлюються наступні вимоги до кандидатів: вища освіта не нижче ступеня бакалавра. Без вимог до стажу роботи.

Знання законодавства України: Конституція України, ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні», ЗУ «Про службу в органах місцевого самоврядування», ЗУ «Про запобігання корупції», ЗУ «Про звернення громадян», ЗУ «Про захист персональних даних», ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про публічні закупівлі», Бюджетний кодекс України, Закон України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні“  та постанови, розпорядження, методичні, нормативні та інші керівні матеріали органів державного управління, фінансових і контрольно-ревізійних органів з організації бухгалтерського обліку і складання звітності; практику застосування законодавчих та нормативних актів; економіку, організацію праці та управління; організацію документообігу на ділянках бухгалтерського обліку; методи економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності; правила ділового етикету; правила та норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп’ютері.

Обов’язки за посадою:

Виконання роботи з ведення бухгалтерського обліку майна, коштів, фондів, результатів діяльності тощо в органі виконавчої влади. Здійснює банківські операції, пов’язані з рухом коштів та товарно-матеріальних цінностей, нарахуванням коштів на фінансування капітальних вкладень, заробітної плати, інших виплат.

Участь у проведенні економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності органів виконавчої влади, ревізії господарської діяльності підвідомчих установ, інвентаризацій грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, розрахунків, платіжних зобов’язань; розробленні та здійсненні заходів, спрямованих на дотримання фінансової дисципліни та раціональне використання ресурсів; формулюванні економічної постановки завдань або окремих їх етапів, що вирішуються за допомогою обчислювальної техніки.

Здійснення роботи з формування, ведення та зберігання даних бухгалтерської інформації. Вносить зміни у довідкову та нормативну інформацію, що використовується при обробленні даних. Стежить за зберіганням бухгалтерських документів, оформлює їх відповідно до встановленого порядку та передає до архіву.

 Особи, які відповідають вимогам і бажають взяти участь  у конкурсі, надають  до конкурсної комісії сільської ради такі документи:

1. Заяву про участь у конкурсі;

2. Заповнену особову  картку ( форма П-2 ДС);

3. Дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

4. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

5. Копію паспорта громадянина України;

     6. Копію військового  квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

      7. Копію реєстраційної картки платника податків (ідентифікаційного номера)

   8. Підтвердження рівня володіння державною мовою, а саме: документом про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) або державним сертифікатом про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови. 

Особи, які працюють у органі місцевого самоврядування, де оголошено конкурс, і бажають взяти у ньому участь, зазначених документів до заяви не додають.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи (кандидата на посаду), уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення та оприлюднення на офіційному веб-сайті Тараканівської сільської ради до 02 квітня 2024 року включно. Документи надаються  за адресою: 35641 вул. Львівська,117, с. Тараканів, Дубенський р-н, виконавчий комітет Тараканівської сільської  рада, кабінет секретаря, телефон для довідок (03656) 51-2-24.           

                                                                                            


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь