Тараканівська громада

Рівненська область, Дубенський район

Оголошення!

Дата: 17.10.2023 09:10
Кількість переглядів: 43

Виконавчий комітет Тараканівської сільської ради, відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» оголошує конкурс на заміщення вакантних посад: спеціаліст І категорії відділу бухгалтерського обліку та звітності (Уповноважена особа з питань організації та проведення публічних закупівель)  Тараканівської сільської  ради та спеціаліст І категорії  відділу соціального захисту населення Тараканівської сільської ради.

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою  Кабінету Міністрів України від  15.02.2002 року №169 зі змінами та Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування,  встановлюються наступні вимоги до  кандидатів:

1. спеціаліст І категорії відділу бухгалтерського обліку та звітності (Уповноважена особа з питань організації та проведення публічних закупівель) Тараканівської сільської  ради: повна вища освіта не нижче ступеня бакалавра. Вільне володіння державною мовою. Упевнений користувач ПК. Без вимог до стажу роботи. Знання законодавства:  Конституції України, Законів України: "Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про публічні закупівлі», Бюджетний кодекс України, Закон України „Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні“, Постанови КМУ від 11.11.2022 №1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану». Вітається: відповідальність, якісне виконання поставлених завдань, командна робота та взаємодія, технічні вміння, вміння працювати із системою електронних закупівель «Prozorro».

2. спеціаліст І категорії відділу соціального захисту населення Тараканівської сільської ради: громадянство України, повна вища освіта не нижче ступеня бакалавра. Вільне володіння державною мовою. Без вимог до стажу роботи. Вітається: відповідальність, стресостійкість, вміння працювати на результат в режимі багатозадачності.

Обов’язки за посадою: володіння спеціальними знаннями та навичками для проведення консультацій стосовно права конкретної сім’ї чи особи на отримання державних  допомог,  компенсацій, грошових виплат, соціальних послуг, пільг, субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива. Забезпечення прийому заяв з необхідними документами та формування електронних справ для призначення соціальних виплат (заповнення відповідних електронних форм з використанням інформаційних систем Мінсоцполітики). Здійснення соціального супроводу та патронажу, соціальної профілактики і реабілітації осіб та сімей, дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах. Вміння готувати проекти інформаційно-аналітичних матеріалів з питань соціального захисту населення. Забезпечення виконання комплексних програм і заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення осіб, сімей, які опинились у складних життєвих обставинах.

 Особи, які відповідають вимогам і бажають взяти участь  у конкурсі, надають  до конкурсної комісії сільської ради такі документи:      

1. Заяву про участь у конкурсі;

2. Заповнену особову  картку ( форма П-2 ДС);

3. Дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

4. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

5. Копію паспорта громадянина України;

6. Копію військового  квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

7. Копію реєстраційної картки платника податків (ідентифікаційного номера)

8. Підтвердження рівня володіння державною мовою, а саме: документом про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни) або державним сертифікатом про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови. 

Особи, які працюють у органі місцевого самоврядування, де оголошено конкурс, і бажають взяти у ньому участь, зазначених документів до заяви не додають.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи (кандидата на посаду), уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення та оприлюднення на офіційному веб-сайті Тараканівської сільської ради до 15 листопада 2023 року включно. Документи надаються  за адресою: 35641 вул. Львівська,117, с. Тараканів, Дубенський р-н, виконавчий комітет Тараканівської сільської  рада, кабінет секретаря, телефон для довідок (03656) 51-2-24.           

                                                                                                                                              


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь