Тараканівська громада

Рівненська область, Дубенський район

До уваги громадян, які перебувають на квартирному обліку в Тараканівській сільській раді!

Дата: 22.09.2023 10:49
Кількість переглядів: 253

https://pereschepynske.otg.dp.gov.ua/storage/app/uploads/public/5fe/b49/09a/5feb4909a577b495239180.jpg

Згідно зі статтею 36 Житлового кодексу України, пунктом 25 «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР», затверджених постановою  РМ Української РСР і Української РРПС від 11.12.84 №470 (зі змінами) виконавчі комітети місцевих рад, підприємства, установи, організації щороку в період з 1 жовтня по 31 грудня проводять перереєстрацію громадян, котрі  перебувають на квартирному обліку, в ході якої перевіряються їх облікові дані.

Виявлені зміни вносяться до облікових справ громадян і книгу обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання житлових приміщень. Зміни з питань, що належать до компетенції виконавчого комітету місцевої ради, проводяться після прийняття рішень цими органами.

Тараканівська сільська рада проводить перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку до 31.12.2023 року. Нагадуємо про необхідність пройти зазначену перереєстрацію документів.

     Дані, отримані від громадян в процесі перереєстрації, стануть основою для формування позачергової, першочергової та загальної квартирних черг та будуть сприяти прозорому обліку таких громадян.

            Перереєстрація здійснюється на підставі наданих громадянами документів, а саме:

1.  Копія паспорта громадянина України;

2. Копія ідентифікаційного номера;

3. Довідка  про реєстрацію місця проживання особи  на кожного члена сім’ї (за формою Додаток 13 до Правил реєстрації  місця проживання);

4. Довідки про перебування заявника та членів його сім’ї на квартирному обліку за місцем  роботи;

5. Документи про наявність пільг (за наявності);

6. Акт обстеження житлових умов;

7. Копія свідоцтва про шлюб;

8. Копія свідоцтв про народження неповнолітніх дітей;

9. Відомості з державного реєстру прав на нерухоме майно;

10. Копія договору найму житла (за наявності).

    Прийом документів проводиться щодня у відділі соціального захисту населення Тараканівської сільської ради за  адресою  вул. Львівська, 117, с. Тараканів, Дубенського району (крім вихідних днів). Телефон для довідок:  098 76 67 200.

   Громадяни, які не поновлять документи у  встановлений термін, вважатимуться такими, що не потребують поліпшення житлових умов, а отже, будуть зняті з квартирної черги.

                         

                                                                                      Виконавчий комітет Тараканівської сільської ради

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь