Тараканівська громада

Рівненська область, Дубенський район

До уваги громадян, які перебувають на квартирному обліку

Дата: 03.02.2022 13:59
Кількість переглядів: 559

Фото без опису

 

Згідно з пункту 25 "Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов", затверджених постановою ради Міністрів Української РСР від 11.12.1984 року №470, Тараканівська сільська рада проводить перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку, в ході якої перевіряються їх облікові дані.

Для перереєстрації облікових даних необхідно зібрати та подати наступні документи:

1) заяву встановленого зразка, підписану всіма повнолітніми членами сім'ї, які зараховуються на облік.

Заява подається особисто громадянином або представником за довіреністю. Інтереси недієздатних та обмежено дієздатних громадян представляють, відповідно до законодавства України, їх законні представники.

2) довідка  про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб.

Довідка дійсна протягом одного місяця з моменту видачі.

3) довідки про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї, за  формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016  р. N 207).

Довідка дійсна протягом одного місяця з моменту видачі.

4) довідки з місця роботи осіб, які підписали заяву про зарахування на квартирний  облік.

В довідці повинно бути зазначено місце роботи, посади та інформації чи особа перебуває (не перебуває) на квартирному або кооперативному обліку за місцем праці.

Якщо особа є підприємцем – подається копія виписки з Єдиного державного реєстру фізичної особи-підприємця.

Якщо особа не працює і є пенсіонером – засвідчена копія пенсійного посвідчення.

 Якщо особа не працює – довідка з центру зайнятості або засвідчена копія трудової книжки.

5) довідки про підтвердження факту навчання (крім шкіл) повнолітніх/ неповнолітніх членів сім’ї.

6) копії паспортів заявника та членів його сім’ї (сторінки 1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію), (ID-карток та витяг щодо реєстрації місця проживання).

При поданні документів особа повинна мати з собою для звірки оригінали паспортів, з яких зроблено копії.

7) копії довідок про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника та членів його сім’ї;

8) акт обстеження житлових умов.

9) засвідчені копії свідоцтв (про одруження, про розлучення, про народження дітей, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, тощо) (у разі необхідності).

Якщо на облік зараховується не одна особа, вона повинна надати копії свідоцтв  (про одруження, про розлучення, про народження дітей) засвідчені в установленому порядку належним чином.

10) інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно на заявника та усіх членів сім’ї, які стають на квартирний облік, включаючи неповнолітніх дітей.

11) копія технічного паспорту та копія документу, що підтверджує право власності на житло (свідоцтво про право власності – якщо квартира приватизована).

Копії засвідчуються безпосередньо спеціалістом виконавчого комітету Тараканівської сільської ради, який приймає документи, при наявності відповідних оригіналів документів.

13) копію договору найму (піднайму) житла між власником і наймачем,  якщо особа проживає за договором найму (піднайму) жилого приміщення в будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватної власності або в будинках комунальної власності (у разі необхідності).

Особа повинна бути зареєстрована (прописана) за тією адресою, де укладений договір найму.

14) оригінал медичного висновку (форми №3) лікарсько-консультативної комісії (медико-соціальна експертиза), якщо в особи наявна тяжка форма хронічного захворювання (додаток №3 до наказу МОЗ УРСР від 08лютого 1985 року №52) (у разі необхідності).

15) копії документів, які підтверджують право на пільгиякщо особа, яка стає на квартирний облік, має право на пільги.

За потребою, при виявленні обставин, які потребують більш детального вивчення, до основного пакету документів можуть бути затребувані інші документи.

 Повний пакет документів надати у відділ соціального захисту населення виконавчого комітету Тараканівської сільської ради за адресою: с. Тараканів, вул. Львівська,117,  телефон для довідок 098 76 67 200.

Звертаємо увагу на те, що  перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку є обов’язковою і здійснюється щороку згідно чинного законодавства.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь