Конкурс на заміщення вакантних посад начальника Служби у справах дітей Тараканівської сільської ради та спеціаліста І-ї категорії відділу освіти, культури, спорту, туризму та молоді Тараканівської сільської ради
Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 зі змінами, та Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування, встановлюються наступні вимоги до кандидатів:
1. начальник Служби у справах дітей Тараканівської сільської ради: повна вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Знання діючого законодавства України професійного спрямування. Вільне володіння державною мовою. Упевнений користувач ПК. Має високі моральні, ділові, професійні якості. Стаж роботи за фахом не менше 3-х років.
2. спеціаліст І-ї категорії відділу освіти, культури, спорту, туризму та молоді Тараканівської сільської ради: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Знання діючого законодавства України професійного спрямування. Вільне володіння державною мовою. Упевнений користувач ПК. Має високі моральні, ділові, професійні якості. Стаж роботи за фахом не менше 3-х років.
Вітається: відповідальність, стресостійкість, вміння працювати на результат в режимі багатозадачності.
Особи, які відповідають вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
1. Заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження;
2. Заповнену особову картку форми П-2 ДС з відповідними додатками;
3. Дві фотокартки розміром 4х6 см;
4. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
5. Копію документа, який посвідчує особу;
6.Копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
7. Копію реєстраційної картки платника податків.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».
Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки, розмір та умови оплати праці надаються головою конкурсної комісії Тараканівської сільської ради.
Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня публікації оголошення.
Подати документи для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантних посад можна за адресою: 35641 вул. Львівська,117, с. Тараканів, Дубенський р-н, Тараканівська сільська рада - кабінет секретаря.
Телефон для довідок: (03656) 51-2-33, 51-2-24 .