Тараканівська громада

Рівненська область, Дубенський район

Конкурс на заміщення вакантних посад начальника Служби у справах дітей Тараканівської сільської ради та спеціаліста І-ї категорії відділу освіти, культури, спорту, туризму та молоді Тараканівської сільської ради

Дата: 11.05.2021 14:13
Кількість переглядів: 431

Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 зі змінами, та Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування, встановлюються наступні вимоги до кандидатів:

1. начальник Служби у справах дітей Тараканівської сільської ради: повна вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем  магістра, спеціаліста. Знання діючого законодавства України професійного спрямування. Вільне володіння державною мовою. Упевнений користувач ПК. Має високі моральні, ділові, професійні якості. Стаж роботи за фахом не менше 3-х років.

2. спеціаліст І-ї категорії відділу освіти, культури, спорту, туризму та молоді Тараканівської сільської ради: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем  магістра, спеціаліста. Знання діючого законодавства України професійного спрямування. Вільне володіння державною мовою. Упевнений користувач ПК. Має високі моральні, ділові, професійні якості. Стаж роботи за фахом не менше 3-х років.

Вітається: відповідальність, стресостійкість, вміння працювати на результат в режимі багатозадачності.

Особи, які відповідають вимогам і бажають взяти участь  у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:     

1. Заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та  її проходження;

2. Заповнену особову  картку  форми П-2 ДС з відповідними додатками;

3. Дві фотокартки розміром 4х6 см;

4. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

5. Копію документа, який посвідчує особу;

6.Копію військового  квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

7. Копію реєстраційної картки платника податків.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».

Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки, розмір та умови оплати праці надаються головою конкурсної комісії Тараканівської сільської ради.

Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня публікації оголошення.

Подати документи для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантних посад можна за адресою: 35641 вул. Львівська,117, с. Тараканів, Дубенський р-н,  Тараканівська сільська рада - кабінет секретаря.

 Телефон для довідок: (03656) 51-2-33, 51-2-24 .           


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь