Тараканівська сільська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад
Виконавчий комітет Тараканівської сільської ради, відповідно до ст. 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», повідомляє про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад начальника відділу правового, кадрового та організаційного забезпечення Тараканівської сільської ради та провідного спеціаліста відділу освіти, культури, спорту, туризму та молоді Тараканівської сільської ради.
Відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №169 зі змінами, та Типових професійно-кваліфікаційних характеристик посадових осіб місцевого самоврядування, встановлюються наступні вимоги до кандидатів:
- начальник відділу правового, кадрового та організаційного забезпечення Тараканівської сільської ради: повна вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Знання діючого законодавства України професійного спрямування. Вільно володіє державною мовою. Упевнений користувач ПК. Має високі моральні, ділові, професійні якості. Стаж роботи за фахом не менше 3-х років.
2. провідний спеціаліст відділу освіти, культури, спорту, туризму та молоді Тараканівської сільської ради: Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста. Знання діючого законодавства України професійного спрямування. Вільно володіє державною мовою. Упевнений користувач ПК. Має високі моральні, ділові, професійні якості. Стаж роботи за фахом не менше 3-х років.
Вітається: відповідальність, стресостійкість, вміння працювати на результат в режимі багатозадачності.
Особи, які відповідають вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
1. Заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в оргни місцевого самоврядування та її проходження;
2. Заповнену особову картку форми П-2 ДС з відповідними додатками;
3. Дві фотокартки розміром 4х6 см;
4. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
5. Копію документа, який посвідчує особу;
6.Копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
7. Копію реєстраційної картки платника податків.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».
Додаткова інформація про основні функціональні обов’язки, розмір та умови оплати праці надаються головою конкурсної комісії Тараканівської сільської ради.
Термін прийняття документів конкурсною комісією – 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.
Подати документи для участі у проходженні конкурсу на заміщення вакантних посад можна за адресою: 35641 вул. Львівська,117, с. Тараканів, Дубенський р-н, Тараканівська сільська рада - кабінет секретаря.
Телефон для довідок: (03656) 51-2-33, 51-2-24 .