ЗВІТ ГОЛОВИ ТАРАКАНІВСЬКОЇ ОТГ ЗА 2019 РІК
Позаду ще один рік нашої з Вами спільної роботи в умовах реформи місцевого самоврядування та впровадження принципів децентралізації. Тараканівська об’єднана територіальна громада, утворена шляхом добровільного об’єднання, продовжує своє успішне функціонування.
Спільними зусиллями вдалось реалізувати чимало із поставлених завдань і досягнути позитивних результатів саме завдяки конструктивній роботі керівництва громади, депутатського корпусу, керівників установ, підприємств та організацій, підприємців, а також активних мешканців.
ЗВІТ
Сільського голови
Тараканівської сільської територіальної громади
за 2019 рік
І. Загальна характеристика виконання мiсцевого бюджету Тараканівської ОТГ
Тараканівська об’єднана територіальна громада (ОТГ) розташована в південно-західній частині Рівненської області, на відстані
Із заходу громада межує з Мильчанською та Малосадівською сільськими радами, сходу – Гірницькою сільською радою та Мирогощанською ОТГ, з півночі Іванівською сільською радою, Дубенською міською радою та Привільненською ОТГ, а на Півдні – з територіями Птицької, Плосківської, Семидубською та Гірницької сільських рад.
Територія об’єднаної громади складає 77,91 км2 (що складає 6,49% площі Дубенського району), населення – 3 777 осіб, густота населення – 48 осіб/км2. На території Тараканівської громади наявні поклади глини. До її складу входить 4 газифікованих населених пункти та 1161 двір.
Тараканівська ОТГ має вигідне територіально-географічне розташування із значним транзитним потенціалом.
Сучасний адміністративно-територіальний устрій ОТГ склався в листопаді 2017 року після об’єднання Тараканівської та Рачинської сільських рад. Нині до складу Тараканівської об’єднаної територіальної громади входять 4 населених пунктів: Великі Загорці, Малі Загорці, Рачин, Тараканів.
Уточненим планом місцевого бюджету на 2019 рік передбачено доходів в сумі 27337011,00 грн., в тому числі по загальному фонду – 27277011,00 грн., по спеціальному фонду – 60000,00 грн. Фактично надійшло доходів в сумі 28197665,06 грн., в тому числі по загальному фонду – 27854190,25 грн., що становить 102,12 % до уточненого плану, по спеціальному фонду – 343474,81, що становить 572,46 %.
Уточненим планом на 2019 рік передбачено видатків в сумі 29938524,55 грн., в тому числі по загальному фонду - 25473389,00 грн., по спеціальному фонду – 4465135,55 грн. Касові видатки за 2019 рік склали в сумі 27637860,26 грн., в тому числі по загальному фонду –23851751,50 грн., що становить 93,63 % до уточненого плану, по спеціальному фонду – 3786108,76 грн., що становить 84,00 % до уточнених призначень.
ІІ. ПОКАЗНИКИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНУ
За перше півріччя 2019 року доходи на одного мешканця Тараканівської об’єднаної територіальної громади за становили 1599,5 грн., що дозволило посісти 13 – те місце в рейтингу серед 32 – х ОТГ Рівненської області. Також, за показниками виконання бюджетів ОТГ за 9 місяців 2019 року Тараканівська ОТГ посіла 196 місце рейтингу між 292 громадами України.
Тараканівською сільською радою в 2019 році було оновлено матеріально - технічну базу закладів освіти, культури та медицини. Велика увага приділялася розвитку інфраструктури громади.
Протягом 2019 року було завершено «Капітальний ремонт приміщень їдальні Тараканівського ліцею Тараканівської сільської ради на вул. Зеленій, 1 в с. Тараканів Дубенського району Рівненської області», що створило умови для повноцінного, якісного харчування учнів, які навчаються у даному закладі. На реалізацію даного проекту було використано 1268,4 тис. грн. коштів інфраструктурної субвенції та 50,0 тис. грн. коштів місцевого бюджету.
В 2019 році закінчено капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасаду будівлі Тараканівського ДНЗ Дубенського району Рівненської області, та «Капітальний ремонт перекриття будівлі Рачинської гімназії на вул. Шкільній, 2 Тараканівської сільської ради Дубенського району Рівненської області»
В 2019 році з місцевого бюджету було виділено 200,0 тис. грн. для проведення «Капітального ремонту по вул. Стуса в с. Рачин Дубенського району Рівненської області, решта коштів було виділено з державного бюджету.
У громаді здійснюють господарську діяльність 6 господарств сільськогосподарського призначення, з них зокрема 2 фермерських господарств. Сільськогосподарські підприємства обробляють понад 4,9 тис. га. Основними напрямами розвитку агропромислового комплексу є вирощування зернових та технічних культур.
На території громади розташовані та працюють:
- ТзОВ «Західна Агровиробнича компанія» орендує земельні частки(паї) загальною площею
- ФГ «Думолко» орендує земельні частки(паї) загальною площею
- СГ ТзОВ «Дубенська Аграрна Компанія» орендує земельні частки(паї) загальною площею
- ТзОВ «ВКФ Великом» орендує земельні частки(паї) загальною площею
- ТОВ «Метагро» орендує земельні частки(паї) загальною площею
- ФГ "ТЕРРА-ВІК" орендує земельні частки(паї) загальною площею
- Виділили в натурі і обробляють самостійно земельні частки (паї) 139 громадян, що обробляють
ІІІ. ДОХОДИ
За 2019 рік до загального фонду бюджету об’єднаної територіальної громади надійшло 27854190,25 грн., з них міжбюджетні трансферти 15497728,38 грн., власні доходи – 12356461,87 грн.
До загального фонду без урахування міжбюджетних трансфертів надійшло 12356461,87 грн., що складає 105,03% плану.
Забезпечено виконання за всіма джерелами формування дохідної частини бюджету.
До спеціального фонду бюджету об’єднаної територіальної громади надійшло 343474,81 грн., або 572,46 % річного плану.
Загальний фонд
Основним бюджетоутворюючим джерелом формування є податок на доходи фізичних осіб (ККД 11010000). За 2019 рік надійшло податку 5395353,73 грн., або 105,91% плану. Перевиконання складає 300940,73 грн.
Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) (ККД 13010200) зараховано до бюджету ОТГ у сумі 48632,92 грн. або 100% виконання за рахунок вибіркових вирубок зелених насаджень.
Рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення (ККД 13030200) зараховано до бюджету ОТГ у сумі 12320,0 грн. або 100% річного плану.
Внутрішні податки на товари та послуги (ККД 1400000) надійшло у сумі 590713,98 грн., що на 19474,98 грн. більше ніж передбачалося помісячним розписом. Рівень виконання планових показників складає 103,41%.
Місцеві податки
Надійшло за 2019 рік 6173665,17 грн., що становить 104,52 % , понад план надійшло 267206,17 гривень.
Податку на майно (ККД 18010000) надійшло 2761435,33 грн. або 108,5 % плану. Перевиконання складає 216366,33 грн.
У складі податку на майно зараховано :
Податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки
Податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки надійшло в цілому до бюджету 101168,77 грн., що становить 60,8% до плану.
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості кошти надійшли в сумі 9940,88 грн, що становить 133,35 % до плану.
- надходження бюджетних установ від додаткової (господарської)діяльності – 1013,00 грн ( за здану макулатуру, брухт);
-плата за оренду майна бюджетних установ -2500,00 грн.
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів житлової нерухомості кошти надійшли в сумі 1200 грн.
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки сплачений фізичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості на 2019 рік фактично надійшло в сумі 32947,64 грн.,що становить 104,66% від плану.
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки сплачений юридичними особами, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості фактично надійшло за 2019 рік – 85104,75 грн, перевиконання становить 46159,75 грн, або 218,53 % до плану.
Плата за землю – надійшло 2607242,06 грн., перевиконання складає 165055,06 грн. Річний процент виконання становить 93,0 %.
Єдиний податок (ККД 18050000) надійшло 3411718,84 грн., або 101,51 % плану.
За ККД 21081100 «Адмінштрафи та інші санкції» надходження склали 357,0 грн., або 100% до плану.
За ККД 22012500 «Плата за надання інших адмінпослуг» надходження склали 117754,58 грн., що становить 103,40% до плану 2019 року. Надходження зросли на 3875,58 грн. за рахунок зарахування плати за реєстрацію місця проживання (Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» від 10.12.2015 № 888) та зростання кількості інших послуг.
Державного мита (ККД 22090000) надійшло до бюджету 504,56 грн., або 113,13 % плану.
Спеціальний фонд
До спеціального фонду бюджету об’єднаної територіальної громади надійшло власних надходжень в сумі 343474,81 грн., або 572,46 % річного плану.
Екологічного податку надійшло 3809,83 грн. Надходження на 2019 рік заплановані не були .
Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чина об’єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини надійшло 281,00грн. Надходження на 2019 рік заплановані не були .
Кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, та земельних ділянок, які знаходяться на території АР Крим надійшло 32816,00 грн. Надходження на 2019 рік заплановані не були.
Власних надходжень бюджетних установ (ККД 25000000) зараховано 306567,98 грн., або 510,95 % річного плану, а саме:
- плата за послуги, що надаються бюджетними установами – 59691,00 грн.,
- надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна)- 1270,00 грн. ( за здану макулатуру, брухт яка отримана внаслідок списання бібліотечного фонду загальноосвітніх закладах)
- благодійні внески, гранти та дарунки в сумі 242093,98 грн. (оприбутковано книги та матеріали згідно довідки про натуральні надходження).
ІV. ВИДАТКИ ТА ЗАБОРГОВАНІСТЬ
Відповідно до статті 78 Бюджетного кодексу України видатки бюджету об’єднаної територіальної громади протягом 2019 року проводились відповідно до помісячного розпису бюджету об’єднаної територіальної громади згідно встановлених бюджетних призначень, затверджених рішенням сесії Тараканівської сільської ради «Про сільський бюджет на 2019 рік» від 21.12.2018 року №586, з внесеними змінами .
Видаткова частина бюджету об’єднаної територіальної громади за 2019 рік, за функціональною структурою та бюджетними призначеннями коштів складає – 29878524,55 грн.:
- обсяг видатків загального фонду бюджету – 25473389грн.;
- обсяг видатків спеціального фонду бюджету – 4405135,55 грн.
У загальній сумі видатків передбачено обсяг видатків за рахунок субвенцій з Державного бюджету України (освітня та медична) – 10016700 грн.
За 2019 рік бюджет об’єднаної територіальної громади виконано по видатках на загальну суму 27596774,23 грн. (92,0%), з них: загальний фонд 23851751,50грн. (93,63%), спеціальний фонд – 3745022,73 грн. (85,01%).
0110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад» (загальний та спеціальний фонд)
На утримання органів місцевого самоврядування (ТПКВКМБ 0110150) Тараканівської ОТГ за 2019 рік уточненим планом передбачені видатки в загальній сумі 5822167,0 грн., в тому числі по загальному фонді 5809981,0 грн., та по спеціальному фонду 12357,0 гривень. Касові видатки проведені в сумі 5724514,94 грн., в тому числі по загального фонду проведені в сумі 5712157,94 грн. та по спеціальному фонду в сумі 12357,0 гривень.
На оплату праці з нарахуваннями (КЕКВ 2110, 2120) використано 5290474,94 грн. при уточненому плані 5345810 грн., що становить 98,96 % до уточнених планових призначень.
На придбання предметів і матеріалів, оплату послуг та інші видатки (КЕКВ 2210,2240,2250,) проведено в сумі 412974,83 грн. при уточненому плані 455291грн., що становить 90,71 %.
На оплату комунальних послуг та енергоносіїв (КЕКВ 2270) проведено видатків у сумі 115249,29 грн. при уточненому плані 151000,0 грн., що становить 76,32 %.
На придбання обладнання і предметів довгострокового користування (КЕКВ 3110) проведено в сумі 12357,0 грн. при уточненому плані 12357,0 грн., що становить 100%.
Дебіторська заборгованість по ТПКВКМБ 0110150 станом на 01.01.2020 рік становить 9861,57 грн.., за передплату періодичних видань на 2020 рік.
Кредиторська заборгованість по ТПКВКМБ 0110150 станом на 01.01.2020 року відсутня.
0111010 «Надання дошкільної освіти» (загальний та спеціальний фонд)
На утримання ТПКВКМБ 0111010 «Дошкільна освіта» на 2019 рік уточненим планом передбачені видатки в сумі 2370370,0 грн., в тому числі по загальному фонду 1936315,0 грн. та по спеціальному фонду 434055,0 грн. Касові видатки проведені в сумі 2208227,73 грн., в тому числі по загальному фонду 1781527,16 грн. та по спеціальному фонду 426700,57 грн.
На виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано 1249834,78 грн., що становить 98,44 % до уточнених планових показників, на оплату спожитих енергоносіїв - 55339,48 грн., що становить 66,67% до уточнених планових призначень.
Касові видатки по КЕКВ 2230 складають 200776,24 грн., в тому числі за рахунок батьківської плати 40073,03 грн.
Кількість дітей в дошкільних закладах станом на 01.01.2020 року становить 56 дітей. Загальна кількість дітоднів за 2019 рік склала – 5223. Середня вартість харчування 1 дітодня становить в межах 40,00 гривень.
Залишок коштів по платі за послуги, що надаються бюджетними установами станом на 01.01.2019 року становив 14547,10 грн. Протягом 12 місяців 2019 року надійшло батьківської плати у сумі 59691,00 грн. Касові видатки становлять – 40073,03 грн. (КЕКВ 2230). Залишок коштів від плати за послуги, що надаються бюджетними установами станом на 01.01.2020 року становить 34165,07 грн.
Залишку коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень станом на 01.01.2019 року не було. Протягом 12 місяців 2019 року оприбутковано по натуроплаті в сумі 565,94 грн. Касові видатки становлять 565,94 грн. (КЕКВ 2210,2230).
По дошкільній установі на початок року залишки продуктів харчування становлять -4069,00 грн., на кінець звітного періоду – 9719,00 грн.
По спеціальному фонду касові видатки становлять 426700,57грн, на придбання обладнання і предметів довгострокового користування (КЕКВ 3110) проведено в сумі 77155,0 грн. при уточненому плані 77155,0 грн., що становить 100%.
На капітальний ремонт інших об’єктів (КЕКВ 3132) проведено в сумі 349545,57 грн., при уточненому плані 356900,00 грн, що становить 97,94%. Кошти використання на капітальний ремонт покрівлі та утеплення фасаду будівлі Тараканівського ДНЗ Дубенського району Рівненської області
Дебіторська заборгованість по ТПКВКМБ 0111010 «Надання дошкільної освіти» станом на 01.01.2020 рік становить 3627,00 грн.., за передплату періодичних видань на 2020 рік.
Кредиторська заборгованість по ТПКВКМБ 0111010 «Надання дошкільної освіти» станом на 01.01.2020 року немає.
0111020 «Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т.ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами» (загальний та спеціальний фонд)
На утримання загальноосвітніх шкіл згідно уточненого плану на 2019 рік передбачено видатки в сумі 13080954,15 грн., в тому числі по загальному фонду в сумі 11139214,00 грн. та по спеціальному фонду в сумі 1342605,76 грн. Освоєно коштів за 2019 рік в сумі 11356899,03 грн., в тому числі по загальному фонду 10014293,27 грн. та по спеціальному фонду в сумі 1342605,76 грн.
На виплату заробітної плати з нарахуваннями спрямовано 8387658,97 грн., що становить 90,65 % до уточнених планових показників, на оплату спожитих енергоносіїв - 429755,65 грн., що становить 64,69% до уточнених планових призначень. На послуги з організації шкільного харчування (КЕКВ2230) спрямовано кошти в сумі 2934100,50грн., що становить 97% до уточнених планових призначень, на придбання продуктів харчування по програмі «Джура» (КЕКВ 2230) спрямовано кошти у сумі 7950,14 грн., що становить 99,0% до уточнених планових призначень.
Кількість дітей по загальноосвітніх навчальних закладах станом на 01.01.2020 року становить 362 діти шкільного віку.
На харчування дітей пільгової категорії дітей шкільного віку спрямовано касові видатки у сумі по загальному фонду – 293410,50 грн. Вартість дітодня – 17,50 гривень.
Залишок коштів станом на 01.01.2019 року від плати за послуги, що надаються бюджетними установами становив 3353,17 грн. Протягом 2019 року надійшло коштів у сумі – 3929,00 грн., з них :
- Від оренди майна – 2500,00 грн.
- Від здачі брухту та макулатури – 1429,00 грн.
Касові видатки становлять 586,00 грн.
Залишок коштів станом на 01.01.2020 року становить 6696,17 грн.
Залишок коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень станом на 01.01.2019 року становив 50,00 грн. Протягом 2019 року оприбутковано по натуроплаті в сумі 52143,90 грн. Касові видатки становлять 52143,90 грн. (КЕКВ 2210,3110). Залишок коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень станом на 01.01.2020 року становить 50,00 гривень.
Субвенцію з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 50874,00 грн. використано на оплату праці з нарахуваннями в сумі 27967,04 грн., та на придбання матеріалів для корекційно - розвиткових занять на суму 11109,00 грн., та на придбання обладнання і предметів довгострокового користування (КЕКВ3110) на суму 10691,00 грн. Повернуто до бюджету 1106,96 гривень.
Субвенцію з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 122405,00 грн., використано на оплату відрядних в сумі 2132,00 грн.(КЕКВ2250), на придбання комп’ютерного та мультимедійного обладнання в сумі 59580,00 грн. (КЕКВ3110), на придбання дидактичного матеріалу в сумі 23975,0 грн., (КЕКВ 2210), на закупівлю сучасних меблів в сумі 36718,0 гривень.
Субвенція з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 56641,00 грн., використано на оплату придбання послуг з доступу до Інтернету закладів загальної середньої освіти (КЕКВ 2240) в сумі 3500,00грн, на придбання персональних комп’ютерів (КЕКВ3110) в сумі 42641,00 гривень. Повернуто до бюджету 10500,00 гривень.
Субвенцію з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій у сумі 13000,00 грн. використано на придбання комп’ютерного та мультимедійного обладнання для загальноосвітніх навчальних закладів громади.
Дебіторська заборгованість по ТПКВКМБ 0111020«Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т.ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами» станом на 01.01.2020 рік становить 7962,20 грн.., за передплату періодичних видань на 2020 рік.
Кредиторська заборгованість по ТПКВКМБ «Надання загальної середньої освіти загальноосвітніми навчальними закладами ( в т.ч. школою-дитячим садком, інтернатом при школі), спеціалізованими школами, ліцеями, гімназіями, колегіумами» станом на 01.01.2020 року відсутня.
0111162 «Інші програми та заходи у сфері освіти » (загальний фонд)
Рішенням 21 сесії Тараканівської сільської ради 7 скликання № 781 від 27.02.2019 року затверджено сільську Програму роботи з обдарованою молоддю на 2019-2020 роки та Програму забезпечення пільгового проїзду учнів та педагогічних працівників на 2019-2020 роки № 780 від 27.02.2019 року із внесеними змінами на реалізацію яких в 2019 році передбачено видатки у сумі 40000,00 грн. Касові видатки становлять 39400,00 грн., що становить 98,50% до плану.
0112113 «Первинна медична допомога населенню, що надається амбулаторно-поліклінічними закладами (відділеннями)» (загальний фонд)
Рішенням сесії Тараканівської сільської ради 7 скликання № 587 від 21.12.2018 року затверджено Програму розвитку первинної медицини в Тараканівській сільській раді на 2019 рік .
На утримання ТПКВКМБ 0112113 згідно Програми розвитку первинної медицини в Тараканівській сільській раді на 2019 рік» за КЕКВ 2610 згідно уточненого плану на 2019 рік передбачено видатки в сумі 264100,00 грн. Освоєно коштів за 2019 рік в сумі 256060,36 грн., що становить 96,96 % до плану.
Дебіторської та кредиторської заборгованості по ТПКВКМБ 0112113 станом на 01.01.2020 року немає.
0112152 «Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я » (загальний фонд)
Рішенням сесії Тараканівської сільської ради 7 скликання № 588 від 21.12.2018 року затверджено Програму допомоги хворим на фенілкетонурію на 2019-2021 роки .
Протягом звітного періоду за КЕКВ 2610 згідно уточненого плану на 2019 рік передбачено видатки в сумі 177240 грн. Освоєно коштів за 2019 рік в сумі 177240,0 грн., що становить 100 % до плану.
Дебіторської та кредиторської заборгованості по ТПКВКМБ 0112152 станом на 01.01.2020 року відсутня.
0113242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення» (загальний фонд)
Рішенням 19 сесії Тараканівської сільської ради 7 скликання № 589 від 21.12.2018 року затверджено сільську Програму соціальний захист населення Тараканівської сільської ради на 2019 рік із внесеними змінами на реалізацію якої в 2019 році передбачено видатки у сумі 400500,00 грн. Касові видатки становлять 387496,0 грн, що становить 96,75% до плану.
Протягом звітного періоду надано матеріальну допомогу учасникам ООС, матеріальна допомога Дня Захисника, одноразову допомогу учасникам бойових дій, інвалідам війни до «Дня Перемоги», матеріальна допомога на лікування жителям громади на суму 378500,0 грн.
Дебіторської та кредиторської заборгованості по ТПКВКМБ 0113242 станом на 01.01.2020 року немає.
0114060 «Забезпечення діяльності палаців і будинків культури, клубів,центрів дозвілля та інших клубних закладів» (загальний та спеціальний фонд)
На утримання центру дозвілля територіальної громади (Будинку культури с. Таракаів, будинку культури с. Рачин, клубу с. В. Загорці, бібліотеки с. Тараканів та с. Рачин) на 2019 рік заплановано кошти по загальному фонду в сумі 1449593,0 грн. Касові видатки за звітний період складають 1314542,41 грн. (90,68% плану), зокрема:
- КЕКВ 2111 «Заробітна плата» – 800593,12 грн.;
- КЕКВ 2120 «Нарахування на оплату праці» – 189530,22 грн.
- КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних) – 191082,47 грн. (оплата інтернету, телекомунікаційні послуги, послуги зв’язку, поточний ремонт приміщення будинку культури с. Тараканів та с. Рачин та ін.);
- КЕКВ 2250»оплата відрядних» - 4776 грн;
- КЕКВ 2273 «Оплата електроенергії» – 75576,92 грн.;
- КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» – 46686,68 грн (придбання матеріалів для проведення ремонтів приміщень будинків культури та сільських клубів, закупівля канцтоварів, дим машини );
- КЕКВ 2275 «Оплата інших енергоносіїв» – 6297грн. (закуплено торфобрикету для опалення приміщення клубу);
По спеціальному фонду заплановано коштів 35416 грн. Касові видатки становлять 35416 грн.(100% до плану) зокрема:
- КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» - 35416 грн; ( поповнення бібліотечного фонду);
Залишок коштів, що утворився станом на 01.01.2019 року по платі за послуги бюджетних установ становив 228 грн. Протягом звітного періоду коштів надійшло від здачі макулатури в сумі 854,00 грн. Касові видатки становлять 427,00грн. Залишок коштів станом на 01.01.2020 року становить – 655,0грн.
Дебіторська заборгованість станом на 01.01.2020 рік становить 3086,16 грн., за передплату періодичних видань на 2020 рік.
Кредиторська заборгованості по ТПКВКМБ 0114060 станом на 01.01.2020 року відсутня.
0114082 Інші заходи в галузі культури і мистецтва
На виконання «Програми про проведення культурно-освітніх заходів Тараканівської сільської ради на 2019 рік» затверджено планові показники бюджетних асигнувань в сумі 66606 грн. Касові видатки складають 66606тис. грн.(100% до плану) зокрема :
- КЕКВ 2210 - «Предмети, матеріали,обладнання та інвентар» в сумі 60606,00 грн. (придбання призів, сувенірів, новорічних подарунків які використовуються при проведені святкових заходів).
- КЕКВ 2230 « Продукти харчування» в сумі 6000,0 грн., (придбання солодощів для проведення святкових заходів).
0116030 «Організація благоустрою населених пунктів»
(загальний фонди)
Рішенням 19 сесії Тараканівської сільської ради 7 скликання № 592 від 21.12.2018 року затверджено сільську Програму «Благоустрою населених пунктів Тараканівської сільської ради на 2019 рік» із внесеними змінами на реалізацію якої в 2019 році передбачено видатки у сумі 503220,0 грн.
Касові видатки за 2019 рік склали 456550,39 грн.(90,73% до плану), зокрема:
- КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних) – 265633,43 грн. (впорядкування кладовища, вивіз сміття, впорядкування сміттєзвалища с.Рачин та с. Тараканів,);
- КЕКВ 2273 «Оплата електроенергії» –158011,16грн. (оплата електроенергії по вуличному освітленню);
- КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» – 32725,80 грн. (придбання енергозберігаючих лампочок для вуличного освітлення, матеріалів, благоустрою кладовищ).
- КЕКВ 2800 « Інші поточні видатки» -180,00 грн.
Дебіторської та кредиторської заборгованості станом на 01.01.2020 року немає.
0116017 Інша діяльність, пов’язана з експлуатацією об’єктів житлово-комунального господарства (загальний та спеціальний фонди)
Рішенням 19 сесії Тараканівської сільської ради 7 скликання № 591 від 21.12.2018 року затверджено сільську Програму «Житлово-комунального господарства Тараканівської сільської ради на 2019 рік» із внесеними змінами на реалізацію якої в 2019 році передбачено видатки у сумі 127036 грн.
Касові видатки за 2019 рік склали 120898,54 грн.(95,17% до плану), зокрема:
- КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних) – 2975,0 грн. (оплата емонту водонапірної башні);
- КЕКВ 2273 «Оплата електроенергії» – 102606,94 плата за електроенергії);
- КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» – 7891,00 грн. (придбання матеріалів для башні).
- КЕКВ 2800 « Інші поточні видатки» -7425,60 грн.
Видатки по спеціальному фонду складають 21500 грн. зокрема:
- КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» - 21500,0 грн; (придбано насос);
Дебіторської та кредиторської заборгованості станом на 01.01.2020 року немає.
0117130 «Здійснення заходів із землеустрою»(спеціальний фонд)
Рішенням 8 сесії Тараканівської сільської ради 7 скликання №129 від 21.02.2018 року затверджено Програму забезпечення розробки(оновлення) містобудівної документації та топографічної основи «Генеральний план села Тараканів та села Рачин Тараканівської сільської ради на 2018-2020 роки » із внесеними змінами затверджено видатки 183137 грн (100% до плану). Касові видатки за звітний період складають 183137 грн., зокрема по КЕКВ 2281 «Дослідження і розробки окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм». Дані кошти використані для проведення розрахунків за виготовлення генерального плану с. Рачин та с. Тараканів.
Рішенням 21 сесії Тараканівської сільської ради 7 скликання №797 від 27.02.2019 року затверджено Програму використання коштів, що надходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва на 2019 рік із внесеними змінами затверджено видатки 150113,0 грн (72% до плану).
Касові видатки за звітний період складають 108450,0 грн., зокрема по КЕКВ 2281 «Дослідження і розробки окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм». Дані кошти використані проведення нормативно грошової оцінки земель населених пунктів в с. Рачин Тараканівської сільської ради , та для проведення інвентаризації земель масивів сільськогосподарського призначення, відповідно до ст.. 37,57 ЗУ « Про землеустрій» для наповнення бюджету Тараканівської сільської ради та заключення договорів оренди на проектні польові дороги, не витребувані (не переоформлені) земельні частки (паї).
Дебіторської та кредиторської заборгованості станом на 01.01.2020 рік немає.
0117680 Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування ( загальний фонд)
Рішенням 21 сесії Тараканівської сільської ради 7 скликання № 789 від 27.02.2019 року затверджено «Членські внески Тараканівської сільської ради на 2019 рік» із внесеними змінами затверджено видатки 2760,0 грн (100% до плану).
Касові видатки за звітний період складають 2760,0 грн. зокрема по КЕКВ 2800 Інші поточні видатки. Дані кошти використані для сплати членських внесків в Асоціацію міст України.
Дебіторської та кредиторської заборгованості станом на 01.01.2020 рік немає.
0118110 Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха ( загальний фонд)
Рішенням 19 сесії Тараканівської сільської ради 7 скликання №595 від 21.12.2018року затверджено Програму попередження, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру Тараканівської сільської ради на 2019 рік із внесеними змінами затверджено видатки в сумі 84858,0 грн. (100% до плану).
Касові видатки за звітний період складають 84857,73 грн. зокрема по КЕКВ 2240 «Оплата послуг(крім комунальних)». Дані кошти використані для здійснення аварійно-рятувальних робіт при виникненні на території ОТГ надзвичайних ситуацій, та технічного обслуговування водовідвідного каналу в с. В. Загорці для захисту від підтоплення водами присадибних ділянок та сільськогосподарських угідь.
Дебіторської та кредиторської заборгованості станом на 01.01.2020 рік відсутня.
0118230 Інші заходи громадського порядку та безпеки ( загальний фонд)
Рішенням 27сесії Тараканівської сільської ради 7 скликання № 1000 від 18.09.2019 року затверджено Програму підтримки проекту «Поліцейський офіцер громади» на 2019 рік із внесеними змінами затверджено видатки в сумі 15000,00 грн. (100% до плану).
Касові видатки за звітний період складають 15000,0 грн. зокрема по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар», кошти використані для придбання металевих дверей та грат на вікна для збереження майна та документів.
Дебіторської та кредиторської заборгованості станом на 01.01.2020 рік відсутня.
0118312 Утилізація відходів ( загальний фонд)
Рішенням 21 сесії Тараканівської сільської ради 7 скликання № 792 від 27.02.2019 року затверджено Програму утилізації непридатних і заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин на території Тараканівської сільської ради на 2019 рік із внесеними змінами затверджено видатки в сумі 27837,0 грн. (100% до плану).
Касові видатки за звітний період складають 27836,76 грн. зокрема по КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)», кошти використані для облаштування місця зберігання хімічних засобів захисту рослин.
Дебіторської та кредиторської заборгованості станом на 01.01.2020 рік відсутня.
0117321 Будівництво освітніх установ та закладів
(спеціальний фонд)
На 2019 рік заплановано видатків на суму 34257,0 гривень. Касові видатки за звітний період складають 34256,40 грн(100% до плану) зокрема по КЕКВ3122 «Капітальне будівництво (придбання) інших об’єктів», кошти використані для проведення експертизи кошторисної документації на будівництво дитячого садка с. Рачин.
Дебіторської та кредиторської заборгованості станом на 01.01.2020 рік немає.
0117670 Внески до статутного капіту судєктів господарювання
(спеціальний фонд)
Рішенням 27 сесії Тараканівської сільської ради 7 скликання № 998 від 18.09ю2019 року затверджено Програму фінансової підтримки некомерційного Тараканівська АЗПСМ Тараканівської сільської ради на 2019 рік із внесеними змінами затверджено видатки в сумі 52200,0 грн. (100% до плану).
Касові видатки за звітний період складають 52200,0 грн., зокрема по КЕКВ3210 на придбання комп’ютерної техніки та придбання медичного обладнання.
Дебіторської та кредиторської заборгованості станом на 01.01.2020 рік немає.
0117670 Внески до статутного капіту судєктів господарювання
(спеціальний фонд)
Рішенням 27 сесії Тараканівської сільської ради 7 скликання № 998 від 18.09ю2019 року затверджено Програму фінансової підтримки некомерційного Тараканівська АЗПСМ Тараканівської сільської ради на 2019 рік із внесеними змінами затверджено видатки в сумі 52200,0 грн. (100% до плану).
Касові видатки за звітний період складають 52200,0 грн., зокрема по КЕКВ3210 на придбання комп’ютерної техніки та придбання медичного обладнання.
Дебіторської та кредиторської заборгованості станом на 01.01.2020 рік немає.
V.ФІНАНСУВАННЯ
Протягом року фінансування бюджету здійснювалося передачею коштів із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) в сумі 4255022,55 гривень.
VI. КРЕДИТУВАННЯ
Протягом 2019 року видатки по кредитуванню Тараканівською сільською радою не планувалися та не проводилися.
VII. МІЖБЮДЖЕТНІ ТРАНСФЕРТИ
Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету
За 2019 рік Тараканівською ОТГ одержано додаткової дотації в сумі 1891300 грн. Касові видатки становлять 1891300 гривень.
Згідно рішення сесії Тараканівської сільської ради № 586 від 21.12.2019 року, спрямовано додаткову дотацію в сумі 1891300 на виплату заробітної плати з нарахуваннями та на енергоносії закладам освіти.
Базова дотація
Базової дотації (КЕКД 41020100) надійшло 2046300 грн. складає 100% до запланованої на 2019 рік суми надходжень.
Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам
Станом 01.01.2019 року залишок коштів освітньої субвенції складає 733082,15 грн.
У 2019 році використано освітньої субвенції на придбання комп’ютерного та мультимедійного обладнання для загальноосвітніх навчальних закладів громади на загальну суму 176018,99 гривень. Станом на 01.01.2020 року залишок освітньої субвенції що утворився в кінці 2018 року становить 557063,15 гривень.
Законом України «Про державний бюджет України на 2019 рік» з урахуванням внесених змін та доповнень передбачено надання освітньої субвенції Тараканівській об’єднаній територіальній громаді в сумі 7747200,0 гривень.
З бюджету Тараканівської ОТГ загальноосвітні навчальні заклади профінансовано на суму 6939140,52 гривень.
Станом на 01.01.2020 року залишок коштів освітньої субвенції складає 808059,48 гривень.
Залишок коштів освітньої субвенції за 2018-2019 роки становить 1365122,63 гривень.
Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам
Згідно рішення сесії Тараканівської сільської ради № 586 від 21.12.2018 року, медичну субвенцію спрямовано Дубенському районному бюджету для надання вторинної допомоги жителям громади в сумі 2269500,0 гривень.
0117362 Виконання інвестиційних проектів в рамках формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад(спеціальний фонд)
Відповідно до постанови КМУ від 16.03.2016 року № 200 "Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад" із внесеними змінами та рішення сесії № 868 від 07.06.2019 року "Про внесення змін до бюджету Тараканівської сільської ради на 2019 рік" передбачена субвенція з державного бюджету до бюджету Тараканівської об'єднаної територіальної громади по спеціальному фонду обсягом 1268400 гривень.
За 2019 рік отримано з державного бюджету субвенцію обсягом 1268400 грн. (100%) при плані на вказаний період 1268400 грн. Касові видатки за рахунок субвенції становлять 1268400,0 грн.
По проекту «Капітальний ремонт приміщень їдальні Тараканівського ліцею Тараканівської сільської ради на вул. Зеленій,1 в с. Тараканів Дубенського району Рівненської області» використано 1268400 гривень.
0117363 Виконання інвестиційних проектів в рамках здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій
Залишок коштів станом на 01.01.2019 року становить 940,60 грн., який повернуто в дохід державного бюджету.
За 2019 рік отримано з державного бюджету субвенцію обсягом 47000,0 грн. (100%) при плані на вказаний період 47000,0грн. Касові видатки за рахунок субвенції становлять 47000,0 грн.
По КЕКВ 3110»Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» в сумі 47000,0 грн. закуплено комп»ютерне обладнання для Рачинської гімназії та Тараканівського ліцею.
Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій
Залишок коштів станом на 01.01.2019 року становить 13000,0 гривень.
Кошти субвенції використані сумі 13000,0 грн., використано на придбання комп’ютерного та мультимедійного обладнання для загальноосвітніх навчальних закладів громади.
Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету
За 2019 рік надійшло субвенції по (КЕКД 41051200) в сумі 50874,0 грн.(100%) до плану, використано 50874,0 грн., на оплату праці з нарахуваннями в сумі 27967,04 грн., та на придбання матеріалів для корекційно - розвиткових занять на суму 11109,00 грн., та на придбання обладнання і предметів довгострокового користування (КЕКВ3110) на суму 10691,00 грн.
Повернуто до бюджету 1106,96 гривень.
Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету
За 2019 рік надійшло субвенції по (КЕКД 41051400) в сумі 122405,0 грн.(100%) до плану, використано на оплату відрядних в сумі 2132,00 грн.(КЕКВ2250), на придбання комп’ютерного та мультимедійного обладнання в сумі 59580,00 грн. (КЕКВ3110), на придбання дидактичного матеріалу в сумі 23975,0 грн., (КЕКВ 2210), на закупівлю сучасних меблів в сумі 36718,0 гривень.
Субвенція з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення якості освіти за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету
За 2019 рік надійшло субвенції по (КЕКД 41052000) в сумі 56641 грн.(100%) до плану, використано на оплату придбання послуг з доступу до Інтернету закладів загальної середньої освіти (КЕКВ 2240) в сумі 3500,00грн, на придбання персональних комп’ютерів (КЕКВ3110) в сумі 42641,00 гривень.
Повернуто до бюджету 10500,00 гривень.
Субвенція з місцевого бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету
Згідно рішення сесії Тараканівської сільської ради № 586 від 21.12.2018 року, спрямовано субвенцію Дубенському районному бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 12500 грн. Касові видатки становлять 9715,34 грн. Залишок коштів становить 2784,66 грн, який був повернутий в державний бюджет.
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПО ВИКОНАННЮ БЮДЖЕТУ
Виконання місцевого бюджету за 2019 рік відбувалося відповідно до Бюджетного кодексу України. Проведена відповідна організаційна робота, направлена на виконання місцевого бюджету, недопущення заборгованості по заробітній платі.
Своєчасно проведено виплату зарплати працівникам бюджетних установ, повністю проведено розрахунки за спожиті енергоносії.
В ОТГ проводиться робота по дотриманню Бюджетного кодексу України, у відповідності до якого здійснюється контроль за плануванням та фінансуванням видатків місцевого бюджету.
Протягом 2019 року було проведено наради з керівниками бюджетних установ, щодо дотримання бюджетного законодавства та фінансової дисципліни, вжиття заходів економії бюджетних коштів.
Презентацію звіту можна переглянути за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/185zRYcHIjHCyogCWyLOhHR0MUI67Q9wR/view?usp=sharing