Тараканівська сільська рада здійснює пошук кандидата на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб
Міністерство у справах ветеранів України запустило відбір на посаду фахівців із супроводу ветеранів та демобілізованих осіб. Подати заяву можна лише в електронній формі через веб-платформу «е-Ветеран» - https://eveteran.gov.ua за допомогою електронного підпису. При заповненні заявки необхідно вибрати Тараканівську сільську територіальну громаду.
Хто такий фахівець із супроводу ветеранів?
Він має стати першою людиною (після родини), хто взаємодіятиме з ветеранами й демобілізованими. Тобто консультуватиме їх й допомагатиме інтегруватися у цивільне життя. Окрім того, фахівець працюватиме й із членами сім’ї загиблих військових, постраждалими учасниками Революції Гідності й людьми, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною.
Які його обов’язки?
Супроводжувати ветерана за різними напрямами допомоги і послуг, які йому пропонують;
Повідомляти й пояснювати ветеранам та їхнім сім’ям, який статус, гарантії, житло, реаблітацію чи працевлаштування вони можуть отримати;
Контролювати потреби ветеранів і збирати аналітику;
Надавати кризову психологічну допомогу.
Загалом фахівець із супроводу ветеранів – це інформаційний радник. Він допомагає, заповнює документи, координує ветерана, спрямовує, представляє інтереси, роз’яснює права.
Хто може взяти участь у проєкті:
Громадянин України;
маєте рівень освіти не нижче бакалавра в галузях знань:
А «Освіта» (усі спеціальності);
В «Культура, мистецтво та гуманітарні науки» (В8 «Богослов’я», В9 «Історія та археологія», В11 «Філологія (за спеціалізаціями)», В14 «Організація соціокультурної діяльності»);
С «Соціальні науки, журналістика та інформація» (С1 «Економіка», С2 «Політологія», С3 «Міжнародні відносини», С4 «Психологія», С5 «Соціологія», С7 «Журналістика»);
D «Бізнес, адміністрування та право» (D1 «Облік і оподаткування», D2 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», D3 «Менеджмент», D4 «Публічне управління та адміністрування», D5 «Маркетинг», D6 «Секретарська та офісна справа», D8 «Право», D9 «Міжнародне право»);
F «Інформаційні технології» (усі спеціальності);
G «Інженерія, виробництво та будівництво» (усі спеціальності);
I «Охорона здоров’я та соціальне забезпечення» (усі спеціальності);
J «Транспорт та послуги» (J4 «Охорона праці»);
К «Безпека та оборона» (усі спеціальності).
Як подати електронну заяву?
Для заповнення заяви Вам потрібні:
електронний підпис: файловий ключ, апаратний ключ або Дія.Підпис;
документ про освіту;
паспорт громадянина України (ID-картка);
облікова картка платника податків (РНОКПП)(за наявності);
довідка медико-соціальної експертної комісії (за наявності);
резюме (в довільній формі).
На вас очікує відбір:
Проведення тестування (психологічне та на знання законодавства)
Проведення співбесіди
Працевлаштування в комунальній установі (за умови успішного проходження відбору), та віддалене робоче місце – в Тараканівській сільській раді.
Навчання / підвищення кваліфікації відповідно до професійного стандарту.
Що я зазначаю в резюме?
Резюме – це документ, в якому коротко викладаються особисті, освітні та професійні відомості про особу.
Зазвичай потрібно подавати такі відомості: мета, освіта, досвід роботи, професійні навички, досягнення, особисті відомості, рекомендації.
Складаючи резюме, ви маєте виокремити не те, що ви хочете отримати і що вас цікавить особисто, а те, що ви можете запропонувати роботодавцеві, яку користь від вас матиме фірма чи організація.
Яка структура резюме?
Структура резюме може бути такою:
Назва виду документа (посередині).
Текст документу, який містить таку інформацію:
контакти (домашня, електронна адреси, телефон (робочий, домашній, мобільний);
прізвище, їм 'я (у називному відмінку) виділяють жирним шрифтом; краще писати спочатку ім'я, а потім прізвище);
мета написання документа (участь у конкурсі, проекті);
досвід роботи подають у зворотньому порядку: від останнього місця роботи до попереднього, зазначаючи період роботи, назву установи, сферу її діяльності, посаду, посадові обов'язки, досягнення; відомості про тимчасову роботу;
роботу за сумісництвом, якщо вони відповідають посаді, на яку претендує особа. Якщо досвід роботи відсутній, акцентують увагу на освіті й навичках;
освіта: повна назва навчального закладу, спеціальність, рік вступу і рік закінчення; факультативні тренінги, курси, семінари, які стосуються очікуваної посади;
професійні уміння і навички (опис кожної навички має бути підкріплений відповідним фактом: зазначають, наприклад, комп'ютерні навички (конкретні пакети програм), володіння іноземною мовою тощо;
особисті відомості (рік народження, сімейний стан);
додаткова інформація (відомості про громадську діяльність, про членство у професійних об'єднаннях, зазначення можливості відрядження, ненормованого робочого дня).
Які нормативно-правові акти регламентують діяльність фахівця із супроводу?
- Закон “України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;
- Закон України “Про захист персональних даних”;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1175 “Деякі питання Міністерства у справах ветеранів України”;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 р. № 700 “Про Єдиний державний реєстр ветеранів війни”;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 11.07.2023 № 702 “Деякі питання діяльності територіальних органів Міністерства у справах ветеранів та підрозділів обласної, Київської та Севастопольської міської, районної, районної в мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій з питань ветеранської політики”;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 09.07.2024 № 805 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 21 червня 2017 р. № 432 і від 18 березня 2024 р. № 307”;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 № 779 “Про затвердження Порядку та умов надання у 2024 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення інституту помічника ветерана в системі переходу від військової служби до цивільного життя та окремі заходи з підтримки осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України”;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 02.08.2024 № 868 “Деякі питання оплати праці фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб”;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 02.08.2024 № 881 “Деякі питання забезпечення інституту помічника ветерана в системі переходу від військової служби до цивільного життя”;
- Наказ Міністерства у справах ветеранів від 09.04.2024 № 111 “Про затвердження професійного стандарту «Фахівець із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб”;
- Наказ Міністерства у справах ветеранів від 05.06.2024 № 168 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо створення та функціонування ветеранських просторів”.
За додатковою інформацією звертатися до відділу соціального захисту населення за тел.: 098 76 67 200.