Тараканівська громада

Рівненська область, Дубенський район

Тараканівська сільська рада здійснює пошук кандидата на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб

Дата: 02.06.2025 09:27
Кількість переглядів: 34

Міністерство у справах ветеранів України запустило відбір на посаду фахівців із супроводу ветеранів та демобілізованих осіб. Подати заяву можна лише в електронній формі через веб-платформу «е-Ветеран» - https://eveteran.gov.ua за допомогою електронного підпису. При заповненні заявки необхідно вибрати Тараканівську сільську територіальну громаду.

 

Хто такий фахівець із супроводу ветеранів?

Він має стати першою людиною (після родини), хто взаємодіятиме з ветеранами й демобілізованими. Тобто консультуватиме їх й допомагатиме інтегруватися у цивільне життя. Окрім того, фахівець працюватиме й із членами сім’ї загиблих військових, постраждалими учасниками Революції Гідності й людьми, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною.

 

Які його обов’язки?

Супроводжувати ветерана за різними напрямами допомоги і послуг, які йому пропонують;

Повідомляти й пояснювати ветеранам та їхнім сім’ям, який статус, гарантії, житло, реаблітацію чи працевлаштування вони можуть отримати;

Контролювати потреби ветеранів і збирати аналітику;

Надавати кризову психологічну допомогу.

Загалом фахівець із супроводу ветеранів – це інформаційний радник. Він допомагає, заповнює документи, координує ветерана, спрямовує, представляє інтереси, роз’яснює права.

 

Хто може взяти участь у проєкті:

Громадянин України;

маєте рівень освіти не нижче бакалавра в галузях знань:

А «Освіта» (усі спеціальності);

В «Культура, мистецтво та гуманітарні науки» (В8 «Богослов’я», В9 «Історія та археологія», В11 «Філологія (за спеціалізаціями)», В14 «Організація соціокультурної діяльності»);

С «Соціальні науки, журналістика та інформація» (С1 «Економіка», С2 «Політологія», С3 «Міжнародні відносини», С4 «Психологія», С5 «Соціологія», С7 «Журналістика»);

D «Бізнес, адміністрування та право» (D1 «Облік і оподаткування», D2 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», D3 «Менеджмент», D4 «Публічне управління та адміністрування», D5 «Маркетинг», D6 «Секретарська та офісна справа», D8 «Право», D9 «Міжнародне право»);

F «Інформаційні технології» (усі спеціальності);

G «Інженерія, виробництво та будівництво» (усі спеціальності);

I «Охорона здоров’я та соціальне забезпечення» (усі спеціальності);

J «Транспорт та послуги» (J4 «Охорона праці»);

К «Безпека та оборона» (усі спеціальності).

 

Як подати електронну заяву?

Для заповнення заяви Вам потрібні:

електронний підпис: файловий ключ, апаратний ключ або Дія.Підпис;

документ про освіту;

паспорт громадянина України (ID-картка);

облікова картка платника податків (РНОКПП)(за наявності);

довідка медико-соціальної експертної комісії (за наявності);

резюме (в довільній формі).

На вас очікує відбір:

Проведення тестування (психологічне та на знання законодавства)

Проведення співбесіди

Працевлаштування в комунальній установі (за умови успішного проходження відбору), та віддалене робоче місце – в Тараканівській сільській раді.

Навчання / підвищення кваліфікації відповідно до професійного стандарту.

 

Що я зазначаю в резюме?

Резюме – це документ, в якому коротко викладаються особисті, освітні та професійні відомості про особу.

Зазвичай потрібно подавати такі відомості: мета, освіта, досвід роботи, професійні навички, досягнення, особисті відомості, рекомендації.

Складаючи резюме, ви маєте виокремити не те, що ви хочете отримати і що вас цікавить особисто, а те, що ви можете запропонувати роботодавцеві, яку користь від вас матиме фірма чи організація.

 

Яка структура резюме?

Структура резюме може бути такою:

Назва виду документа (посередині).

Текст документу, який містить таку інформацію:

контакти (домашня, електронна адреси, телефон (робочий, домашній, мобільний);

прізвище, їм 'я (у називному відмінку) виділяють жирним шрифтом; краще писати спочатку ім'я, а потім прізвище);

мета написання документа (участь у конкурсі, проекті);

досвід роботи подають у зворотньому порядку: від останнього місця роботи до попереднього, зазначаючи період роботи, назву установи, сферу її діяльності, посаду, посадові обов'язки, досягнення; відомості про тимчасову роботу;

роботу за сумісництвом, якщо вони відповідають посаді, на яку претендує особа. Якщо досвід роботи відсутній, акцентують увагу на освіті й навичках;

освіта: повна назва навчального закладу, спеціальність, рік вступу і рік закінчення; факультативні тренінги, курси, семінари, які стосуються очікуваної посади;

професійні уміння і навички (опис кожної навички має бути підкріплений відповідним фактом: зазначають, наприклад, комп'ютерні навички (конкретні пакети програм), володіння іноземною мовою тощо;

особисті відомості (рік народження, сімейний стан);

додаткова інформація (відомості про громадську діяльність, про членство у професійних об'єднаннях, зазначення можливості відрядження, ненормованого робочого дня).

 

Які нормативно-правові акти регламентують діяльність фахівця із супроводу?

- Закон “України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;

- Закон України “Про захист персональних даних”;

- Постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1175 “Деякі питання Міністерства у справах ветеранів України”;

- Постанова Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 р. № 700 “Про Єдиний державний реєстр ветеранів війни”;

- Постанова Кабінету Міністрів України від 11.07.2023 № 702 “Деякі питання діяльності територіальних органів Міністерства у справах ветеранів та підрозділів обласної, Київської та Севастопольської міської, районної, районної в мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій з питань ветеранської політики”;

- Постанова Кабінету Міністрів України від 09.07.2024 № 805 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 21 червня 2017 р. № 432 і від 18 березня 2024 р. № 307”;

- Постанова Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 № 779 “Про затвердження Порядку та умов надання у 2024 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення інституту помічника ветерана в системі переходу від військової служби до цивільного життя та окремі заходи з підтримки осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України”;

- Постанова Кабінету Міністрів України від 02.08.2024 № 868 “Деякі питання оплати праці фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб”;

- Постанова Кабінету Міністрів України від 02.08.2024 № 881 “Деякі питання забезпечення інституту помічника ветерана в системі переходу від військової служби до цивільного життя”;

- Наказ Міністерства у справах ветеранів від 09.04.2024 № 111 “Про затвердження професійного стандарту «Фахівець із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб”;

- Наказ Міністерства у справах ветеранів від 05.06.2024 № 168 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо створення та функціонування ветеранських просторів”.

 

За додатковою інформацією звертатися до відділу соціального захисту населення за тел.: 098 76 67 200.

 

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь