Тараканівська громада

Рівненська область, Дубенський район

До уваги громадян!

Дата: 22.04.2022 14:43
Кількість переглядів: 890

ЗАЯВА

ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ

Детального плану території земельної ділянки площею 0.6302 з кадастровим номером: 5621689100:05:013:0611 з метою зміни цільового призначення на код 12.11 (для розміщення та експлуатації об'єктів дорожнього сервісу) для будівництва АЗС та об'єктів дорожнього сервісу за межами с. Тараканів, Дубенського району, Рівненської олбласті  

1) Інформація про замовника СЕО:

35641, с. Тараканів, вул. Львівська, буд. 117

Тараканівська сільська рада, Дубенського району, Рівненської області

2) Вид та основні цілі документу державного планування (ДДП) та його зв'язок з іншими ДДП:

Документація державного планування – проект детального плану території земельної ділянки площею 0.6302 з кадастровим номером: 5621689100:05:013:0611 з метою зміни цільового призначення на код 12.11 (для розміщення та експлуатації об’єктів дорожнього сервісу) для будівництва АЗС та об’єктів дорожнього сервісу за межами с. Тараканів, Дубенського району, Рівненської області – є документацією з просторового планування на місцевому рівні.

Основною ціллю розроблення документації з просторового планування на місцевому рівні є відображення поточного стану соціального та економічного розвитку Тараканівської сільської ради, Дубенського району, Рівненської області.

Мета розроблення детального плану: уточнення планувальної структури і функціонального призначення території, просторової композиції, параметрів забудови та ландшафтної організації частини території населеного пункту; формування принципів планувальної організації забудови; встановлення червоних ліній та ліній регулювання забудови; визначення всіх планувальних обмежень використання території згідно з державними будівельними нормами та санітарно-гігієнічними нормами; визначення містобудівних умов та обмежень; визначення потреб у підприємстві обслуговування, місце його розташування; забезпечення комплексності забудови території.

Містобудівна документація включає стратегії і програми економічного, демографічного, екологічного, соціального розвитку відповідної території, програми розвитку інженерно-транспортної інфраструктури, охорони навколишнього природного середовища, охорони та збереження нерухомих об’єктів культурної спадщини, чинної містобудівної документації на місцевому рівні та проектну документацію, інформацію містобудівного, земельного та інших кадастрів, заяви щодо забудови та іншого використання території.

Під час проектування детального плану враховано містобудівну документацію вищого рівня: вимоги Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій», ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», ДБН В.2.3-5-2001 «Вулиці та дороги населених пунктів» та ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів».

3) Те, якою мірою ДДП визначає умови для здійснення діяльності або надання документів дозвільного характеру на реалізацію видів діяльності та об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, у тому числі інформацію щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів:

Земельна ділянка площею 0.6302 га з кадастровим номером 5621689100:05:013:0611, для якої розробляється даний детальний план, розташована за межами с. Тараканів, Дубенського району, Рівненської області.

З південної сторони від проектованої земельної ділянки розташована ділянка для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), із західної сторони розташована ділянка для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства для обслуговування автодороги Київ-Чоп.

Транспортна розв’язка на території АЗС дозволяє під’їзд до будь-якої колонки та безбар’єний виїзд від неї.

Об’єкт планової діяльності відноситься до видів планової діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно п. 4 ч. 3 ст. 3 (поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше та зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу) Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

4) Ймовірні наслідки:

а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення:

В ході здійснення СЕО мають бути оцінені ймовірні наслідки реалізації документа державного планування для таких компонентів довкілля:

- ґрунти;

- атмосферне повітря;

- водні ресурси;

- стан фауни, флори, біорізноманіття, землі (у тому числі вилучення земельних ділянок);

- кліматичні фактори;

Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від будівництва автозаправної станції, що пропонується відповідно до детального плану території на здоров’я населення.

б) для територій з природоохоронним статусом:

Ділянка, що розглядається, не відноситься до земель що мають природоохоронний статус. Територія ДПТ також не межує з територіями, що мають природоохоронний статус. Розміщення об’єктів проектування на вказаній території не пошкодять існуючого ландшафту, так як будуть витримані всі вимоги нормативних документів, пов’язаних з плануванням та забудовою населених пунктів.

в) транскордонні наслідки, у тому числі для здоров’я населення:

Транскордонний плив відсутній.

5) Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі, якщо ДДП не буде затверджено:

Альтернативи іншого характеру відсутні з огляду на необхідність провадження даної планованої діяльності.

Вибір майданчика проведено з урахуванням варіантів розміщення ділянки автозаправної станції та техніко-економічних міркувань з урахуванням найбільш економного використання земель, а також соціально-економічного розвитку населеного пункту.

Якщо представлений документ державного планування не буде затверджено, то це призведе до неможливості розвитку економіки населеного пункту. Цей сценарій може розумітися, як продовження поточних (найчастіше несприятливих) тенденцій щодо стану довкілля. За даним варіантом подальший стабільний розвиток Тараканівської сільської ради є, очевидно, проблематичним і ця альтернатива веде до погіршення екологічної ситуації.

6) Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час СЕО:

Під час підготовки звіту стратегічної екологічної оцінки визначити доцільність і прийнятність планової діяльності і обґрунтування економічних, технічних, організаційних, державно-правових та інших заходів щодо забезпечення безпеки навколишнього середовища, а також оцінити вплив на навколишнє середовище в період забудови земельної ділянки, відведеної під об’єкт планової діяльності, дати прогноз впливу на оточуюче середовище, виходячи із особливостей планової діяльності з урахуванням природних, соціальних та техногенних умов.

В ході СЕО провести оцінку факторів ризику і потенційного впливу на стан довкілля, врахувати екологічні завдання місцевого рівня в інтересах ефективного та стабільного соціально-економічного розвитку населеного пункту та підвищення якості життя населення.

7) Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання ДДП:

Перелік проектних рішень для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків від планової діяльності, комплекс яких включає:

- ресурсозберігаючі заходи – збереження і раціональне використання земельних та водних ресурсів, повторне їх використання та ін.;

- планувальні заходи – функціональне зонування, організація санітарно-захисних зон, озеленення території та ін.;

- охоронні заходи – моніторинг території зон впливу планової діяльності.

Проведення спеціальних досліджень для стратегічної екологічної оцінки не передбачається.

8) Пропозиції до структури та змісту СЕО:

Виконати відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Б.1.1-10:2010 «Настанова з використання розділів «Охорона навколишнього природного середовища» у складі містобудівної документації» та вимог частини другої ст.11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

9) Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції та строки їх подання:

35641, с. Тараканів, вул. Львівська, буд. 117

Тараканівська сільська рада, Дубенського району, Рівненської області

Електронна пошта: tarakaniv.sil.rada@ukr.net

Пропозиції та зауваження подаються у строк, що не перевищує 15 днів з дня оприлюднення цієї заяви.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь